CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

January 16, 2009

APA LA NASIB BADAN...

di saat ini sedih tidak terkata, apabila sampai sekarang saya masih lagi belum dipanggil oleh tempat practikal yang menjadi pilihan... mungkin inilah nasib buruk menimpa saya ditahun baru 2009. semua kawan - kawan sudah pun start parctikal 2 minggu yang lalu.

tetapi oleh kerana saya nak sangat practikal kat tempat tue, saya tetap sabar menanti kerana saya yakin akan kebolehan saya dan pengalaman yang bakal saya timba di tempat tersebut... orang tua2 slalu kata, kalau kita sabar, insyaallah ada hasilnya nanti...

jadi kepada kawan2 semua, doakan lah semoga masalah saya ini dapat diselesaikan secepat mungkin. mungin anda bertanya kenapa saya tak cari jew tempat lain kn?? tetapi buat pengetauhan anda juga, saya tidak akan berhenti untuk mendapatkan apa yang saya inginkan. saya akan berusaha dan tetap bersabar. bak kata pepatah " hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

jika tiada aral melintang, saya akan dipanggil untuk practikal sebelum tahun baru cina nanti...


p/s ; PENANTIAN SUATU PENYEKSAAN =)

2 comments:

MisZ SuE said...

hye bob...
ermm..jgn kecewa k..
ape g brlaku sti ade hikmah..
sue doakan bob di pgl juge nnti ea...
hope success..

MaWaRBiRu86 said...

Salam Bob, jgn susah hati.
mcm biasa, Allah akan sentiasa menolong org2 yg sabar.
kita yakin cita-cita awak pasti akan tercapai.