CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

January 9, 2009

AZAM 2009!!!


Semua orang ada azam kan tok tahun baru nie???
saya pun ada azam saya juga... nak tau ke???
tahun ni saya nk kerja terus lepas practikal nanti... saya tak nak menganggur, maklumlah pakar economi kan cakap kegawatan economi global bakal melanda lagi. takkkkutttt!!!!

secara jujurnya saya memang tak nak kne himpit dengan masalah ekonomi ni global nie... takut kalau tak de kje nak makan apa pulak kan?? nak bayar PTPTN lagi dan macam2 lagi lah....

saya sering tertanya2 pada diri saya sendiri, kenapa saya mesti graduate pada masa ini??? hhhmm... mungkin ada hikmah disebaliknya kot...
tapi kawan2 cakap rezeki ada dimana2, tak payah takut yang penting niat kita iklass nak keje.. btol gak tue...

tapi saya harap tahun lembu 2009 ni will be the ends of my bad day in life selama 22 tahun menjadi manusia di muka bumi ni... dah tak tahan rasanya hidup dalam kesusahan... apa pun syukur ku panjatkan kepada segala kurniaan yang maha esa, kerana sentiasa memastikan saya tetap maintain berisi...hehe...

so, objektif utama tahun ni adalah cari duit, kumpul duit dan ingat duit. haha!!! macam orang mata duitan pulak kan???
watever laa yang penting i noe what i am doing right now...

i am the new of ALNAJIB AMIN AMIROL (nama ori) the brighter future without forgetting my past cz saya akan jadi kan semua yang pahit dalam hidup sebagai pengajaran... amin...

0 comments: