CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

February 5, 2009

Apa - Apa Aje

semakin hari semakin sibuk dengan kerja - kerja 'berfikir' memerah otak sambil duduk menghadap PC. memanglah tak penat tapi otak penat beb, boleh bengong rasanya! tapi tak pe yg penting saya suka dengan kerja saya. atleast company nie bagi kepercayaan dan tanggungjawab pada saya dan kawan2 praktikal yang lain.

selain itu, kat sini juga saya sentiasa kena update dengan isu2 terbaru yang berlaku dalam dan luar negara. sebelum ni tak de informasi sangat. setakat dunai2 artis tu saya tau la. sekarang kena berfikir globaly semua isu masuk cthnya; ekonomi dan politik.

selama kat sini, saya dah jumpa banyak artis/ selebriti (banyak ker?) adalah... contohnya Tiara jecqualina, faizal tahir dan yang the latest one is Riche Rachman... apa yang paling best skali apabila my 1st idea 'DAPUR TAK BERASAP' on air kat rancangan WW dimana saya bernaung... lain rasanya,sambil tersenyum dan tersengih sendiri...hehe... apa yg lagi best apabila muka sendiri kuar rancangan nie tok bagi komen dr sudut pandang orang ramai. best tu mmg best, tapi rasanya punahlah harapan nak jadi pengacara sebab muka kita tak mesra camera langsung! sedey...

p/s; harap2 banyak lagi pengalaman yang best2 yg saya boleh dapat kat sini. sekarang baru saya rasa berbaloi menunggu...huh =D

1 comments:

MisZ SuE said...

wah bob..best la ek dpt keje yg peluang publicity nye tinggi nie..
hehe..sue ade bace email bob aritu..insyaallah sue bole tlg, tp sue nk tau lg detail soalan2 yg akan ditnye..utk well preparation..oke..